۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۵۶۸۷۳۶
سرلشکر جعفری:

پیروزی یمن نزدیک است| مطرح کنندگان مذاکره با آمریکا همصدا با دشمنان ملت هستند

سرلشکر جعفری با تاکید بر اینکه پیروزی یمن نزدیک است، گفت: شکست مفتضحانه ائتلاف بزرگ آمریکایی‌ها، اروپائیان و کشورهای مرتجع عربی در بندر الحدیده گواه بر این مداعا است.
سردار جعفری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در همایش «آیین بزرگداشت استاد تراز انقلاب اسلامی» که در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: اینکه استاد تراز انقلاب کجا پرورش می‌یابد و رشد می‌کند بسیار مهم است.

وی افزود: استاد تراز انقلاب با استفاده از علم در عرصه جهاد ساخته می‌شود امروز مهم‌ترین عرصه جهادی برای اساتید داخل کشور است تا کشور را بسازند، امروز ما در عرصه اجتماعی به مجاهدت و تلاش علمی اساتید به شدت نیازمند هستیم.

سرلشکر جعفری حضور اساتید انقلابی در حل معضلات اجتماعی را بسیار مهم دانست و بر پیشتاز بودن این قشر در حل مشکلات اجتماعی تاکید کرد و اظهار داشت: تطبیق علوم انسانی با علوم اسلامی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی یک عمل جهادی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 40 سال ایستادگی در برابر دشمنی و توطئه دشمنان را معجزه دانست و ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: انقلاب اسلامی دارای 5 مرحله است؛ امروز دو مرحله پیروزی و تثبیت انقلاب را طی کرده‌ایم اما در مرحله سوم که اسلامی شدن جامعه و دستگاه نظام است هنوز پیشرفت قابل توجهی به دست نیاوردیم و دارای مشکل هستیم.

وی جدایی اسلامیت از جمهوریت را امری بی معنا و غیر ممکن دانست و گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در این چهار دهه بر کسی پوشیده نیست ما اثرات انقلاب را در پیروزی‌های کشورهای منطقه مشاهده می‌کنیم که همه نتیجه تبعیت از انقلاب است.

سرلشکر جعفری با تاکید بر اینکه پیروزی یمن نزدیک است، یادآور شد: شکست مفتضحانه ائتلاف بزرگ آمریکایی‌ها، اروپاییان و کشورهای مرتجع عربی در بندر الحدیده گواه بر این مداعا است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب در مقابله با استکبار دستاوردهای خوبی کسب کرده است اما متاسفانه هنوز در داخل کشور تلاش چشمگیری برای تحقق اهداف انقلاب انجام نشده، گفت: برای تحقق اهداف انقلاب که شامل عدالت اجتماعی و رشد مادی و معنوی می‌شود و حل مشکل معیشتی که نتیجه دشمنی دشمنان و سوء مدیریت برخی مسؤولان است باید تلاش شود.

وی اسلامی شدن سازمان‌ها و نهادها را متضمن رشد سریع جامعه دانست و ابراز کرد: ما باید مشکل اصلی جامعه را بدانیم به عقیده بنده مشکل اساسی جامعه ما سبک مدیریت و دیدگاه مدیریتی و مبانی فکری و اعتقادی در عرصه‌های مختلف است، مدیریت کشور باید بومی و منطبق با شرایط انقلاب باشد.

سرلشکر جعفری تفکر جهادی را عامل اصلی پیروزی مردم عراق و جنگ 33 روزه دانست و عنوان کرد: تفکر ناب انقلابی و جهادی باید در همه عرصه‌ها حاکم شود این تفکر غیر از عرصه دفاع و امنیت در هیچ عرصه‌ای حاکم نیست متاسفانه امروز رقابت‌ها و سیاست‌های کشور در یک چرخه غلط در حال حرکت است و این مشکل اساسی کشور به شمار می‌رود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اقدام نامه برخی اصلاح طلبان به ترامپ و درخواست مذاکره مستقیم و بی قید و شرط با آمریکا، گفت: این جریان فکری بزرگ‌ترین مانع در پیشبرد اهداف انقلاب به شمار می‌روند آنان همراه و همصدا با آمریکا و دشمن مردم هستند، بیشتر این افراد مامور فضاسازی برای مذاکره با ترامپ بودند.

وی با اشاره به قضیه برجام، بیان داشت: رهبری بارها بیان فرمودند به دشمن نمی‌شود اعتماد کرد، انقلاب ما اسلامی است و هرگز با دشمن سازش نمی‌توان کرد. نمی‌دانیم این صد نفر را بر اساس سخنان رییس جمهور که گفتند مگر دولت‌ها و ملت‌ها دیوانه هستند که با آمریکا مذاکره کنند؛ دیوانه بخوانیم با نخوانیم.

سرلشکر جعفری در پایان خاطرنشان کرد: بنیه موشکی ما متکی به توان علمی است و توانایی افزایش برد دو هزار کیلومتر را داریم./813/پ202/ب1

ارسال نظرات